Sveba Dahlén
Customer Service Agent
Vill du ha en utvecklande och ansvarsfull roll inom kvalitet och kundnöjdhet? Är du en engagerad problemlösare med stort driv och nyfikenhet? Då ska du skicka in din ansökan till ett spännande uppdrag på Sveba Dahlen- ett världsledande bolag inom utveckling och tillverkning av utrustning för bageriindustrin!
Om uppdraget
Sveba Dahlen behöver utöka sin supportavdelning och söker därför förstärkning av en Customer Service Agent.
I rollen som Customer Service Agent spelar du en central roll i att säkerställa en smidig och effektiv kundsupport inom teknikområdet. Dina arbetsuppgifter inkluderar både operativt arbete med orderflöde och logistiska reklamationer, samt skapa en trygghet och nöjdhet hos våra kunder genom korta svarstider och en god kommunikation.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Kundsupport via telefon och mail till kunderna på den globala marknaden
- Hantering av intern support
- Ta fram dokumentation på våra maskiner.
- Sälja reservdelar
Start är omgående eller efter överenskommelse. Arbetet sker på dagtid måndag-fredag på plats i Fristad.
Om oss
Du kommer att vara anställd hos oss på Speed, ett bolag inom Speed Group, men arbetar på uppdrag hos vår kund. För oss är det viktigt att du känner en stor trygghet i din anställning. Speed är ett auktoriserat bemanningsföretag, vilket är ett kvitto på hög kvalitet och affärsmässighet. Självklart har du som anställd möjlighet att ta del av vårt friskvårdsbidrag samt delta i olika konsultaktiviteter. På Speed har vi månadslön.
Arbetsmiljö och säkerhet är en viktig fråga för oss på Speed Group. Vi är en alkohol- och drogfri arbetsplats och drogtest kan komma att ske inför och under anställning.
Som anställd hos oss på Speed blir du en del av ett företag som präglas av kreativitet, engagemang och kompetens. Dessa kärnvärden har vi med oss i vardagen och ser på så vis till att såväl våra kunder som du som medarbetare är riktigt nöjda. Välkommen till oss på Speed!
Om dig
Vi ser gärna att du har erfarenhet från kundkontakt och kundärenden sedan tidigare och du trivs med att arbeta i en serviceinriktad roll. Du har grundläggande teknisk kunskap och intresse, god datorvana och är trygg med att arbeta i olika IT-system. Att tycka om att hantera ärenden och kommunicera via telefon är grundläggande för att trivas i denna roll. För att lyckas med arbetsuppgifterna är goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift en förutsättning. Du är noggrann, serviceinriktad och prestigelös. Vidare uppskattar du och har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter samt arbeta i ett högt tempo.
Som person är du en ansvarsfull problemlösare och kan hålla en hög servicegrad även vid stressade tillfällen. Du är duktig på att kommunicera med andra människor och värdesätter ett gott samarbete med kollegor och övriga aktörer.
Välkommen med din ansökan!
Ansökan
Ansökan sker på speedgroup.se, tryck på annonsens ansök-knapp och följ instruktionerna. För mer information om tjänsten, välkommen att kontakta Annika Hanson på annika.hanson@speedgroup.se
Ansök nu